درمان واژینیسموس(درد و ترس شدید از نزدیکی)

اینجا تجربه من رو از این بیماری میخونید.

درمان واژینیسموس(درد و ترس شدید از نزدیکی)

اینجا تجربه من رو از این بیماری میخونید.

20:توصیه مهم برای شروع تمرینات

بچه هایی که میخوان تمرینات رو انجام بدن باید دقیقا با هر جلسه برن جلو و اصلا عجله نکنن.

نحوه بالا بردن سایز د.ی.ل.ات.و.ر خیلی خیلی مهمه و نباید بیشتر از چند میلیمتر و یا حداکثر نیم سانت بیشتر از سایز قبلی باشه.

لطفا توی هر سایزی هستید فقط و فقط به پستی که درباره همون سایز نوشتم فکر کنید و ازش استفاده ببرید چون اگه غیر از این باشه اثر عکس میزاره و بی انگیزه میشید و مسیر درمان رو گم میکنید.

مثلا اینجوری نباشه که بعد از گوش پاک کن برید سراغ انگشت سوم دستکش!!!

توی تمرینات خیلی عجله نکنید.مثلا نخواین  یهو سه تا سایز رو برای بار اول توی یه روزی انجام بدید.بدنتون باید کاملا به یه سایز عادت کنه و بعد برید سراغ سایز بعدی!

چون خدایی نکرده موفق نمیشید و انگیزتون رو از دست میدید و منجر به شکست میشه....

نظرات 5 + ارسال نظر
الهه دوشنبه 1 خرداد 1402 ساعت 11:39

سلام بارانای عزیز
میخواستم ازت خواهش کنم
من رو هم راهنمایی کنی
واقعا ازت ممنون میشم

رمز هم برام بفرستی بازم ممنون میشم ازت

لطفا هر نکته ای لازمه بهم یاد بده

سلام.ایمیلتون رو چک کنید لطفا

مروارید چهارشنبه 5 تیر 1398 ساعت 03:09

سلام بارانا جان من مشکل واژینیسموس دارم و با وبلاگتون اشنا شدم.میخواستم کمکم کنید

سلام دوست عزیزم.
آدرس ایمیل بذارید تا رمز رو براتون بفرستم.

طلا جمعه 11 فروردین 1396 ساعت 18:16 http://myvaginismus.blogsky.com

سلام خانم بارانا من ده سال ازدواج کردم تاحالادوبارهم عمل کردم وپرده بکارت من برداشته شدولی بازهم ترس من مانع ازنزدیک شدن همسرمن به من شدالان خیلی توزندگی دچارمشکل شدم همسرم نسبت به من سردشده خیلی رعایت حالم رومیکنه ولی من خیلی ناراحتم که تا الان نتونستم براش همسرخوبی باشم واون روپدرکنم توروخداعاجزانه ازتون میخوام کمکم کنیدتاازاین سردرگمی دربیام

سلام دوست عزیزم
بیماری شما کاملا قابل درمان هست.لطفا یه آدرس ایمیل بگذارید تا رمز رو بفرستم براتون و برای شروع درمان راهنمایی تون کنم.

زهرا شنبه 21 اسفند 1395 ساعت 17:39 http://myvaginimus.blogsky.com

سلام خانم بارانامن ایمیل ندارم هفت ماه ازدواج کردم اماهنوزبه برقراری رابطه ی کامل نشدم خیلی ناامیدم لطفا من راراهنمایی کنیدوکنارم باشید

سلام عزیزم.
یه ایمیل بسازید تا رمز رو براتون بفرستم و تمرینات رو شروع کنید.

فاطمه سه‌شنبه 19 مرداد 1395 ساعت 18:43

سلام من ایمیل ندارم لطفا راهنماییمکنید هشت سال ازدواج کردم اما هنوز دخترم خوشحال میشم کنارم باشید

سلام دوست عزیزم.
برای دسترسی نحوه درمان نیاز به رمز هست.لطفا یه ایمیل بسازید تا براتون رمز رو.بفرستم.
عزیزم با انجام این تمرینات بزودی مشکلتون حل میشه...برای شروع درمان نیاز به اجازه همسرتون هست چون با انجام تمرینات پرده ممکنه کلا کنار بره و اگه همسرتون ناراضی باشه بعدا براتون دردسر بشه.من در این مسیر ان شاءالله کنارتون خواهم بود و بهتون کمک میکنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد