درمان واژینیسموس(درد و ترس شدید از نزدیکی)

اینجا تجربه من رو از این بیماری میخونید.

درمان واژینیسموس(درد و ترس شدید از نزدیکی)

اینجا تجربه من رو از این بیماری میخونید.

1:

بنام خدا

 

من مبتلا به واژینیسموس هستم.اینجا رو ساختم تا بتونیم همدیگه رو پیدا کنیم و این بیماری رو توی خودمون از بین ببریم.


واژینیسموس چیه؟
واژینیسموس یعنی شما ازدواج کردی و همسرت رو هم عاشقانه دوست داری ولی نمیتونی ن.ز.د.ی.ک.ی  موفقی داشته باشی...ترس و درد شدید که باعث این عدم موفقیت میشه...برای  آشنایی با این بیماری اینجا رو مطالعه کنید.


نظرات 1 + ارسال نظر
تبسم شنبه 9 اسفند 1399 ساعت 02:08

عروسی کردیم و از درد شدید نمیزاریم که دخول انجام شه...هردکتر ی چیزی گف یکی گف بیار ببریم یکی گف پرده ضخیم یکی تو گفت فوبیا داری

سلام دوست عزیزم.
آدرس ایمیلبذارید تا رمز رو براتون ارسال کنم. ان شالله بزودی مشکلتون حل میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد