درمان واژینیسموس(درد و ترس شدید از نزدیکی)

اینجا تجربه من رو از این بیماری میخونید.

درمان واژینیسموس(درد و ترس شدید از نزدیکی)

اینجا تجربه من رو از این بیماری میخونید.

13:

این چند روز پ.ر.ی.و.د هستم و به همین خاطر تمریناتم رو متوقف کردم.

خیلی نگران هستم که بدنم دوباره سفت شده باشه و وقتی بخام تمرینات رو شروع کنم چند تا پله برگردم عقب...

آزمایش خون و ادرار و سونوگرافی از رحم و مثانه انجام دادم.

فقط یکم عفونت ادراری داشتم که دکتر بهم دارو داد.خدا رو شکر مشکل دیگه ای وجود نداشت.

میگن آدم وقتی یه آرزویی داره باید خودشو واسه ی برآورده شدن اون آرزو آماده کنه.در همین راستا با راهنمایی پزشکم هر شب یه دونه قرص اسید فولیک میخورم که خیلی خوبه یه مدتی قبل بارداری استفاده بشه...شاید خدا خواست و چند ماه دیگه منم مادر شده باشم...!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد